HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2008.12.01. 12:32 B à la Brown

Kaukázus, Kardos dr

több mint 2 éve már, hogy kaukázus-hallgatás. tavasszal, líceumudvaron, béla-napi ajándékként koncerten is voltam, és fel se fogtam, hogy kardos doktor a színpadról felköszöntött. aztán tanákoztam vele (fotók a régi blogomon: http://bbictures.blog.hu/index.php/?page=2). pár napja a wiwre is feltette magát a fronzi, és bejelölt. én voltam a hatodik ismerőse. ez most amolyan dicsekvésféle, de baromira örültem neki. álljon hát itt egy fotó róluk (nem én csináltam), jobbról a második KHJ

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr29797663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása