HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2008.12.15. 23:23 B à la Brown

Nemevés 24 órán át, kávékóla többször

hétfő este 10 órakor jutott eszembe, hogy vasárnap este ettem utoljára. elfelejtettem. egyrészt ugye a mandulagyulladás, másrészt meg pörgős nap volt. hajnali 2-ig dolgoztam, 5.55-kor már kelés, ovoda, iskola, aztán könyvelő, aztán egy gyors kávékóla a görögben, majd egész délelőtt jegybeírás a főiskolán, aztán délután a változatosság kedvéért újra a főiskolán, este 5 után értem haza, aztán rohanás vissza, este hatkor megint kávékóla, de immár a színházzal szemben, az oldboysban, mégpedig monával és gáborral és krisztivel, le is fotóztam a két csajt, nem valami jó kép lett, kicsit beállított, de vidámak voltunk. meg egyszerre szomorúak is, kicsit kiakadtunk a közoktatásban meg a felsőoktatásban tanulók színvonalán, ma például egyik hallgatónak nem jutott eszébe, hogy csehországnak prága a fővárosa. bizonyára hosszan tartó rövidzárlat:)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr26825262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása