HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.05.21. 18:51 B à la Brown

Blogol boldog boldogtalan

akkor hallgasunk megint zenét, kortünet, lassú depresszív szám a kaukázustól, ami egyébként egyes pletykák szerint megszűnik. mindegy - mondhatnám rezignáltan, tettek le már elég hallgatnivalót az asztalra. de persze nem mindegy, de mindegy, ezt most hagyjuk :) -- szóval a kortünetben valami ilyesmit énekel kardosdoktor a harmadiknegyedikben:

"Folyamatos hírverések, folyamatos ömlengés
blogol boldog-boldogtalan, írogat és mégsincs kész
egyedül vagy, zsebkendőd sincs, neked is majd én adok
ha beszólsz, könnyen kicsinálnak nem tudom kik a nagyok

Hozzám gyertek, hozzám fordulnak a végzős hallgatók
tőlem kapnak támogatást a túlerővel harcolók
olyan legyél, hogy örökös örökké találd meg a helyed
mer' a földön csak pillanat vagy, pillanatnyi szeretet."
 

 

nahh, én boldogtalan blogger sincs sose kész, nodemár mér lennék? írogatok, skiccelgetek, igen, s találó, mer jönnek a végzős hallgatók is, szakdolgozni akarnak nálam, én is és én is akarok disszertációt írni valakinél, sokminden történik. de az a lényeg hogy amikor csongrád megyéből hazaértem, boroztunk egyet. a képen látható női kéz is fogott borospoharat azon a vasárnapon (2009. május 10-et írtunk). csak ennyit akartam blogmondani ezzel, nah. :)

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr681136033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása