HTML

Friss topikok

2009.05.22. 18:46 B à la Brown

Sátorral a Franci-Riviérán – egy ötlet nyárra

Kaptam egy mélt egy ősidőkbeli kedves barátnőmtől, s mivel csámborgásról szól, közzéteszem, hátha más is hozzá tud szólni kommentekkel jó tanácsot adva.

Szia Béci, mint nagy utazóhoz fordulok hozzád:
nyáron úgy néz ki Francia o.ba utazhatunk barátnőmhöz a családommal, ami Nimes-t jelent egész konkrétan, ez eléggé délen van , kb.40 -50km-re a tengertől, a Rhone-torkolatától nem messze
Természetesen nem ott szeretnék ismerősöm nyakán lógni 2 hétig 3 gyerekkel, vagyis inkább az odavezető út lehetőségeit keresem.
ha a fejedben lévő térképet kinyitod, látható hogy príma É-olasz Ligur- tenger nyújtotta és cote d'azure lehetőségeket nyújt, sőt a Verdon kanyon sem esik ki annyira, vagyis provance is nagyon az a régió
LÉNYEG:pénzünk minimális, sátor van... a vadkemping nemtom azon drága régiókban mennyire jöhet össze(?)
szóval a nomád táborozás lehetőségeit szeretnénk főleg tengerparton kiaknázni...
kérdésem:
mit ajánlasz? azt tudd h abszolút megbízom mindennemű tanácsodban!!!
én jártam már erre kb. 15 éve stoppal, a nizzai tengerparton csövezve
de hát ez mégsem ugyanaz
a két nagy fiam teljesen megbízható,korrekt sokat tűrő...de a kicsi 2 múlt csak
ezt azért írom mert ez "némileg" meghatározza a lehetőségeinket
TANÁCSAIDAT (bármely utazással kapcsolatosat) megfogadom, s KÖSZÖNÖM, szia
zirig emese

Szóval francia tengerpart. 2008 nyarán jártam ott, 3 felnőttnek és 2 gyereknek 7 éjszaka sátorral autóval kb. 300 euróba került egy négycsillagos kempingben. Akkor persze az euró 250 alatt volt, de hát 5 embernek autóval mindennel 70.000 forintba se került hét éjszaka, az az jelenti, hogy kb 2000 forintra jött ki a fő/éj… olcsóbb, mint a Balaton. Jah, és strandbelépőt sem kellett, mert saját partja volt a kempingnek, na meg saját gyerekmedencéje csúszdával. Mindez cannes és st. Tropez között, a szerintem a francia tengerpart legszebb részén, a vöröses színű Esterel-hegység lábánál. Ez a kemping Antheorban van, honlapja:
Van itt kis élelmiszerbolt, mi egy hétig elvoltunk bagetten, az árak nem drágábbak szinte mint a magyar élelmiszerárak.
Vadkempinget nem tudom, nem próbáltuk, nem sok esélyét látom gyerekekkel, eléggé beépített, de mondom, nem próbáltuk. Jaja, egyedül én is, még 1990-ben, ó szabadság J))
Szóval bár a Francia-Riviéra nem olcsó hely, de ha sátor+kemping meg mittudomén, olcsóbb is lehet mint a Balaton. Nekünk legalábbis olcsóbban jött ki.
Egyébként millió kemping van, millió, voltunk a Verdon kanyonnál is, ott is vagy 150 kempinget láttunk egy nap alatt, szóval senki nem vadkempingel…
És a durva az volt, hogy a kemping boltjában a finom friss francia májas olcsóbb volt mint a hülye májkonzerv, amit vittünkJ)
Szóval ne idegenkedjünk a Francia-Riviérától, vannak gyönyörű, eldugott és olcsó helyek, sőt mi túráztunk is, és a parttól 1-2 kilométerre van hogy emberrel sem találkoztunk.

Szólj hozzá!

Címkék: kemping francia riviera esterel hegység antheor

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.