HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.06.03. 13:17 B à la Brown

Apocalypto

FILMAJÁNLÓ

pünkösd hétfő éjjel felriadtam, ment a tévé, épp egy felvágott has látszott benne. na, visszaaludni már nem mertem, pedig bírtam volna, ugyanakkor hajnal 3-ig megnéztem egy filmet, az apocalyptót, hajaj, annyira felpörgetett, hogy utána még hajnal fél ötig utánaolvastam dolgokat. milyen is a film? lehet benne hibát találni, kliséket találni, de nekem alapvetően tetszett, lekötött és elgondolkodtatott. hatással volt rám. azt éreztem, szól valamiről ez a film, nagyon is. globális problémákról, természetközeliségről, lehetséges megoldásokról és választásokról, a civilizáció megkérdőjelezéséről, az emberi kegyetlenségről, meg arról, hogy bizony sárkányfog vetemény vagyunk, akárhogyis na. meg még sokmindenről, amin mostanában sokmindenki gondolkodik. aktuális a film, de bezony.

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr901161106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bandiblog 2009.06.19. 08:33:24

Fura, pont ezt csináltam én is :)

Jól utánaolvastam, picit zavart, hogy ha már ennyi energiát fektettek bele, akkor miért nem lett teljesen autentikus, és miért kell feltétlenül a hagyományos amerikai történetvezetést ráhúzni minden témára, de végülis ez egy amerikai film :) és szerintem nagyon élvezhető volt. És valóban elgondolkodtató.

Mégsem a plazmatévé és az I-Phone lenne a boldogságunk végső forrása? :)
süti beállítások módosítása