HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.09.16. 20:48 B à la Brown

Pécsi hangulat

kilométerhiányban nem szenvedek no. szeged után fel egerbe, onnan meg szinte mindjárt újra délnek vettem az irány, barátommal leugrottam pécs városába. beiratkoztam a pécsi egyetem földtudományi doktori iskolájába, aztán barátommal a barbakán mellett kávéztunk egyet. sosem vettem észre ezt a kis pavilont, a mediterrán koraősz nagyon hangulatos tud lenni. a széchenyi tér viszont fel van túrva, de nagyon. kiváncsi leszek milyen lesz tavaszra:) addig is két kép a burkolat nélküli térről:

2 komment

Címkék: pécs széchenyi tér doktoriskola


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr511387118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

torosziget · http://kafebudapest.blogspot.com 2009.09.17. 08:51:20

ajánlom figyelmedbe a kultúrkertet a barbakán mellett, kicsit eldugott, de annál hangulatosabb

B à la Brown 2009.09.19. 12:41:39

ok, legközelebbi pécsidőzéskor megkeresem, kösssz!
süti beállítások módosítása