HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.09.22. 22:42 B à la Brown

Világszépék a kisvárosban

világszépe csajokba botlottam délelőtt. van úgy, hogy ki se kell mozdulni egerből világlátni, a világ jön egerbe. ma délelőtt valami princess of the world - szépségverseny csajai voltak a városban. az egyik netújság így fogalmazott: "Eger kultúrájával ismerkedik ma a Miss Europe & World Junior Szépségverseny döntőjének mezőnye". -

na ja, így is lehet zsurnalizálni. a kultúrával való ismerkedés egyrészt azt jelentette, hogy fotózkodtak a polgármesterrel, aztán a dobó tér közepén is, sőt még a minorita templom lépcsőjén is pózoltak. aztán bementek a templomba is, ott tényleg volt két perc idegenvezetés :)

a szépségverseny 40 csaját sikerült mindeközben végigfotóznom, s volt köztük randa is, na. (innentől szubjektív:) a legrondábbak közé az olasz tartozott, a belarussz se volt túl teccetős, ráadásul mindig belevigyorgott az objektívembe. az angol debella volt, a cseh alaktalan, a török se volt valami szép, ahhoz képest hogy milyen sok szép török nőt láttam régi törökországi utazásaimkor. nekem a brazil se jött be... dehogy pozitív is legyen. a legszebbek közé tartozott a svéd, a norvég csaj is mutatós volt meg a szőke francia is. a fekete finn csaj is viszonylag csinos volt, s bár máltán nem láttam tavaly szép máltait, egerben a máltai versenyző is jól mutatott. rendben volt a dominikai csaj is. a szőke dél-afrikai leányzó is szép volt, de a magyar csajnak (Wigmann Bernadett) is valahol a dobogón kell végeznie. a döntő egyébként szombaton lesz csehországban.

1 komment

Címkék: eger szépségverseny princess of the world


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr771400697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mizsu 2009.10.04. 10:50:08

Látod Tanár Úr, ilyen az én formám. Én rendeltem a lányokat, és a sors keserű fintora, hogy mire odaértek el kellett költöznöm :(
Talán egy párhuzamos dimenzióban, ahol az énem az én énem, találkoztam ezekkel az isteni teremtményekkel :)
süti beállítások módosítása