HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.10.12. 23:32 B à la Brown

Limba limba limba láz

aki szállást keres csámborgásai során, annak tudom ajánlani a limba oldalt. van ahol drága szállásokat gyűjt össze, de bizony ki lehet fogni jóféle óccsót is. ma például foglaltam rajta keresztül 18 főnek szállodai szobát, fejenként mindössze 2550 forint/fő/éjért. ez azért jó deal volt, még én is meglepődtem, hogy milyen ügyes vagyok, mert 3000 forinttal kalkuláltam :)) hogy hova, jövő héten kiderül.

(a poszthoz illusztráció: ezek a fazonok is jönnek többek között ebbe a szállodába jövő héten, a jobb szélső spárta például humoráról ismerszik meg, baska a titkos fegyver, aki bármikor helyre tudja tenni a két perce sem ismert tibit, hogy: "de bameg tibi neked nincs is testvéred", a baska melletti piszi meg igazából bármikor képes karácsonyi fényeket látni, csámborgásban most ő vezet a társaságban, most jött haza indiából, ami ugye nemEU, ahová dodzsemmel nehéz utazni, de azért jövő héten hátha sikerül)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr291446497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása