HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.12.11. 19:23 B à la Brown

Meglepődni igenis meglehet

meglepődni magyarországon nem könnyű. minden megtörténhet itten, mondja a közhely. péntek este mégis meglepődtem. mondom esteeee. szakadó eső. december. és igen, pécs főterén hangya módjára dolgoztak az emberek. a sóderszállító kamionok jöttek mentek. mondom este. azt hittem valami filmforgatáson vagyok, ahol reflektorok fényénél díszleteket építenek. de nem, ez igazi lesz. mondjuk előbb is lehetett vón'.

amúgy adventi vásárt kerestem, hiába. helyette díszburkolat-tömbök felbontatlanul. deazért csaksikerült egy forralt vadászteát meginni.

 

2 komment

Címkék: pécs ekf


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr751591061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

d-dorina 2009.12.13. 11:16:06

Adventi vásár Pécsen a Szent István téren van, a Bazilika előtt. Pécsi Advent néven díszeleg.

B à la Brown 2009.12.13. 18:52:45

Na, ezt benéztem. Köszönöm Dorina!
süti beállítások módosítása