HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2010.01.05. 23:53 B à la Brown

A hó a társadalomban

wazze, na érdemes volt wikipédiát olvasni. megint tanultam valamit. aszongya hogy:

"A hó a társadalomban / A hó több téli sport fontos kelléke: például síelés, szánkózás. A közlekedésben fennakadásokat okozhat a nagy mennyiségű hó. A hó jó játéklehetőség: a hógolyózás és hóemberépítés az európai kultúra részei."

ajjjajjjjajjj :DDDDD gyönyörű mondatok. megpróbálom megtanulni őket :DD

amúgy meg, csak annyit akartam nulla hírértékileg írni, hogy imádom a havat. meg a gyerekek is imádják. úgyhogy már három napja élvezzük. ja, és wikipédia helyett érdemes ránézni a legfrisebb időjárási helyzetképre:

http://www.metnet.hu/

onnan való az a térkép is, melyet e poszt írásakor való hőmérsékletet mutatja :) az alábbi képek meg mostanság készültek ám. ilyen helyen lakunk na. megmarad a hó. (de az is lehet, hogy én maradtattam meg: nem túrtam le a járdát :DDD)

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr351650501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyynde 2010.01.06. 15:22:43

ezazz vegre ott is elkezdödött a tel :D meg ne fagyjatok a nagy hidegben :P

B à la Brown 2010.01.06. 19:29:44

@Tyynde: :PPP
jóvan északi piszi, vigyázunk :DD amúgy nem te csatlakoztál az arckönyvben valami "elegem van a hidegből" klubhoz ma?:)))

Tyynde 2010.01.08. 22:10:10

oktobertöl ho van hat lassan kijön rajtam a meleg es napsütes iranti vagy :D az ugye nem ciki hogy a finn tesok is igy vannak vele... :P
süti beállítások módosítása