HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2010.02.22. 21:30 B à la Brown

Péntek este odaértem Európa közepére

péntek este odaértem európa közepére. tényleg. node ezt, hogy hogyan is közepe európának egy tisza-menti erdő, majd később kifejtem. ha addig is olvasni akar valaki róla, akkor katt ide:

http://terebess.hu/terebesscenter/terebes.html

itt amúgy idéznek engem is, egy turista magazinban megjelent írásom, akkor is európa közepén jártam, csak akkor nem ukrajnában, hanem szlovákiában.

Szólj hozzá!

Címkék: ukrajna kárpátalja európa közepe terebesfehérpatak gyilove


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr461782318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása