HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2010.03.28. 20:03 B à la Brown

"Nem is tudtam, hogy a barátom troll" - Index címlapon volt a Csámborgó

igen, tegnap letrolloztak egy kommentben. egy kommentben a 179 közül, amit egy fél nap leforgása alatt kaptam a villanykapcsolgatással kapcsolatos véleményemre. hogy miért ilyen sokat, az nyomban kiderült: az index blogketrec szerkesztőjének megtetszhetett írásom, s tegnap szinte egész nap címlapon volt az index.hu-n. az eredmény pár óra leforgása alatt 6752-en olvasták írásom, oldalletöltés: 8758. amikor hazaértem a szigetvár-eger utazásomról, és megtudtam hogy címlap, akkor azt gondoltam, hogy sokkal többen elküldenek a fenébe. igen, voltak akik elküldtek, de alapvetően pozitív csalódás volt ez az egész.

Dátum:OldalletöltésLátogatásLátogató: 
Mar 27875870716752

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr171875653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása