HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.01.14. 10:42 B à la Brown

Miért dohányoznak a művészek?

régi-régi szójáték: miért dohányoznak a művészek? - mert az art:))) szóval van egerben egy kávézó, a doktornagyjános utcán, art café a neve. ez most itt nem a reklám helye, csak aannyi, hogy ott ittam meg ma reggeli szokásos kávémat, miután elvégeztem leltárellenőri feladatomat a filozófia tanszéken. az art café egyébként már nem a régi, hoztak ide egy játékgépet (nem szeretem), viszont elment eszter londonba, a kedves buddhista pultoslány. na őt szerettem. írtam is neki mélt, s tegnap válaszolt:

"sikerült bekerülnöm 1 kávézóba, a starbucksba, uh most boldogság van. anyagilag meg egyszer fent egyszer lent, de az nagyon!  járunk bulizni, már megismertem soksok embert :) nagyon jó fejek, és honvágyam sincs egyáltalán. addig maradok kint ameddig csak tudok:)" -
szóval a képen az art café egerben és eszter, valamikor tavaly novemberben...

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr47876654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyauristen 2009.01.14. 23:24:26

Mit csinál egy leltárellenőr a filozófia tanszéken? Egyáltalán mit csinál egy leltárellenőr? Újraszámolja az íróasztalokat, amiket már a leltározók előzőleg megszámoltak?

B à la Brown 2009.01.16. 22:49:23

:) olyan ez, mint a tanú. aláír:)

anyauristen 2009.01.18. 00:05:20

Kicsit sárga, kicsit savanyú, de legalább a miénk. :)
süti beállítások módosítása