HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.03.03. 22:10 B à la Brown

Lovasi megbolondult...

lehúzzák néha az embert - tegnap például kértem egy embert, hogy értékelje blogomat, s rendesen megmondta a frankót, hogy ez meg az nem jó, szar, gáz, gimisek is jobban írnak, meg még sok mindent, meg volt mire az igénytelen jelzőt kaptam - joggal, vagy jogtalanul, mindegy. akinek nem inge. de hangsúlyozom, én kértem a kritikát, s meg is kaptam. a sors ugye kiegyensúlyoz, mert reggel, szerkesztőségi gyakorlat órámon meg én húztam le kegyetlenül hallgatóimat, s osztottam nekik az észt, hogy így meg úgy nem tudnak írni. meg különben is, ők is kérték:)

node, amint ma reggel olvasgatom kedvenc zenekarom honlapját, találok egy linket, amelyiken van egy másik jó emberrel készült interjú. namármost ha kettőt szeretsz, és az a kettő utálja egymást, nagyon szar tud lenni.

lovasit is birom, de a kaukázust azért jóval jobban (gösser). erre a lovasi valami alter lapban elkezdi fikázni a kaukázust, idézem:

"- A Kaukázust is felkapta a rádió, azóta pedig törnek előre.
- A Hiperkarma sokkal önállóbb entitás, mint a Kaukázus. Mostanában láttam Pécsett őket az ifjúsági házban, nekem az jutott eszembe, hogy ez egy alternatív diszkó rendkívül demagóg dumákkal. A lehető legrosszabb úton halad a Kaukázus afelé, hogy népszerű legyen."

ne olvassuk el az egészet, hallgassunk inkább zenét:

https://www.youtube.com/watch?v=CZ9oadTdgM8&feature=related

lovasi megbolondult, basszameg. ehh pusztul a világ... de azért idézem kafkazt, hogy köszönjük a hozzáértő emberek minőségi segítségét...

 

Szólj hozzá!

Címkék: kaukázus


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr10978519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása