HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.03.07. 18:18 B à la Brown

Heyerdahl találkozóművész

március első hete pozitív volt, az isten nem mossa le rólam hogy agyalágyult optimista vagyok, de mindenki kedves és normális volt a héten, a celebekről (magony szilvia, vujity tvrtko, veres jános) már értekeztem, de tvrtko szavait kölcsönvéve a "hétköznapi hősök"-ről is szólnom kell. ilyen hétköznapi hős mondjuk az "okmányirodista" - s bár sokan szidják őket, kedves, gyors és flott volt a héten a forgalmi engedélyem megújítása, ugyanilyen kellemes volt az autószervíz is, meg a tescopénztáros is, meg a fodrászgabika a klierben is szenzációs volt. lehet hogy gáz, de köszönöm nekik a hetet. meg annak a számtalan ismerősömnek, akivel vagy egy kézfogás, vagy egy kávé erejéig a héten "tanákoztam". nem is kevesen vannak, de éppen ezért, vagy csakazértis felsorolom őket.

szóval a héten hazajöttek osztrákországbéli hosszanti csámborgásukból anették, ő itthon is meglátogatott minket (ő van a képen), aztán kávéztam a héten pócsikattilával, pozsgaigáborral, frankkrisztivel, kisstimivel, somogyitimivel, gállfrancival, buszmegállóban ráczannával voltak találkozásaim, tömösközipetivel pénteken együtt dolgoztunk, a fodrászatban gabika és sándoranita volt kedves, az óvodában meg tóthandi (fiam frizurája köszönhető neki), az orvosnál tóthkriszta, ha már a tóthoknál tartunk egy agriatv-s tóthbeátával is találkoztam, az újságosnál anita dobta fel a napom, de kezet fogtam sóstamás főispánnal és csizmadiadirektorral is, andival meg nagyokat ölelkeztem, de váltottam pár szót magyarkrisztiánnal, mizsuval, alízzal, jakuságival meg vidamarcsival is, meg az agriatouristosmiklóssal, és persze kétszer köszöntünk egymásnak egy csinos óvodásanyukával is:)))))

szóval emberek, a hét tanulsága, hogy eszembe jutott egy régi kedves kollégám, ducsaizoli médiahackja, a "találkozóművész". a szavakat átértelmezve bizony néha jó találkozóművészt játszani. hogy ki volt heyerdahl találkozóművész, azt viszont csak akkor mesélem el, ha személyesen találkozok valakivel:)))

 

Szólj hozzá!

Címkék: találkozóművész


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr14987783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása