HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.08.14. 23:17 B à la Brown

Above us only sky (Prága - Liverpool)

wágytam walesbe, konkrétan a walesi hegyekbe. kinéztem, hogy liverpoolból könnyen el tudnék oda jutni. liverpoolba pedig nemrég indított egy fapados cég járatot, méghozzá prágából, így ingyen promós jegyekkel sikerült kirepülni, prágából. prágába meg könnyű volt kiugrani kocsival, ennyi a rövid előtörténete a repülésnek és walesi utunknak. persze akadtak még gondok, pl. hogy olcsóbb volt autót bérelni angliában mint tömegközlekedni. ez eddig oké, neten foglaltunk is egy cégnél (enterprice, leírom, mert kicsi náluk a deposit, s ez fontos!). de, ugye baloldal, jobbkormányos autó, fordított körforgalom, s egyáltalán, bal kézzel váltani, nagyívben jobbra kanyarodni. hjaaj. a john lennon repülőtéren ("Above us only sky") még para volt, de énekeltem egy kis beatlest magamban, elszívtam néhány cigit félelmemben, s mire walesbe értünk, már úgy vezettem mint egy született angol :P

Szólj hozzá!

Címkék: prága wales liverpool wizzair


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr671310318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása