HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.10.07. 23:52 B à la Brown

Libegőtemető

óbasszameg... amíg az ország a 40 centis kilátón vinnyog és vitatkozik, addig én kerestem más hasonló cuccot. illetve nem én kerestem, barátom hívta fel rá a figyelmemet, én meg csak lefényképeztem. a libegőtemetőt. szilvásváradon ott van egy halom libegőszék. valamikor újak voltak, csak ottfelejtették őket, az aszfalt-parkoló mellett. merannyirra kibaszott sok van belőlük. két újamon meg tudom számolni: saújhely és butapest. szilvásra már minek. jaja, ördögtől való dolog, nem mondom hogy tökéletesen jó. nade azok a kocsik amik felmennek a bükkfennsíkra, virágillatot finganak???, a qrvaéletbe is mán...

Szólj hozzá!

Címkék: libegő lanovka ülőszék


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr611435540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása