HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.10.15. 09:47 B à la Brown

Mrozek: Mulatság (Eger, 2009. okt. 13., Forrás)

ugye krakkóban már voltam soxor. namármost a krakkóban élő mrozek meg volt egerben. tanákoztunk is, meg dedikálta nekem könyvét, de most nem ez a lényeg, hanem hogy láttam, ahogy állva tapsolja rále rendezésében a tangót. zseniális volt, a társulat is, meg persze mrozek is. nemrég bozsana írt, hogy jön egy mrozek darab egerbe, ott a helyem gondoltam, a forrásban a bárkások fogják előadni a mulatságot. előzetesen cseteltem egy berlinben élő színházértővel is, s mondta, hogy igen, a legjobb benne szikszai rémusz, rá figyeljek, nadehát mucsi zoltán vagy scherer péter se kutya.

jó mulatság volt na:)

2 komment

Címkék: mulatság mucsi zoltán mrozek scherer péter szikszai rémusz


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr861451348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NickelADeón 2009.10.15. 15:16:47

Sokan voltak a nézőtéren?

B à la Brown 2009.10.16. 07:58:49

Igen, teltház volt teljesen:)
süti beállítások módosítása