HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.12.21. 22:40 B à la Brown

"télvíz. ideje..."

egy fostalicska népszab cikkben szidják hogy jujj, a mai fiatalok meg az a csúnya net.

wazze. amúgy egy fiatal két rövid netes bejegyzése és szójátéka pontosan hogy telitalálat volt mostanság, úgyhogy idézem is pifkota nevű egykori kedves tanítványomat, aki így kommentálta kétszer 2 szóban a telet:

"eset tahó"

"télvíz. ideje..."

pifko leülhet, jeles.
 

viszont valaki ráléphetne már egyszer a  közútkezelők tökeire. na nem azért, hogy nem takarították le az utat, azt nem is lehetett, váratlanul jött a hó, meg minden, szóval megértem én őket, sok esett egyszerre. (LOL) azért kellene őket leállítani, hogy amióta újságíró vagyok (lassan másfél évtizede) minden egyes novemberben szupersajtótájékoztatón bemondják frankón a médiának, hogy ők aztán felkészültek. na ezt kéne megtiltani, ezt a hangemberversenyzést. mert hogy egyszámjegyű út így nézett ki szombaton, az hagyján :) a másik képen fiam hómunkásember lett:)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr521614582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attikámotok 2009.12.22. 12:36:06

Ezt az utat én is megjártam a hétvégén. Négyszer. Mellettem Magyar Közút Zrt. megyei mérnöke ült. Volt mit hallgatnia...
süti beállítások módosítása