HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2010.03.03. 23:23 B à la Brown

Víz, kávé, telefon és Vörösmarty

a kazany ellen játszottak ma az egri vizilabdások az egri bitskey uszodában. reggel ugyanoda vittem fiam úszni. s ha már víz, lefotóztam a régi egri vízmű épületét, szép volt a reggel félnyolcas fényeknél.

a víz után a mai napon kétszer is kávéztam barátommal, a polichrome időtől a reformkorig mindenről szó került a világ dolgai mellett. apropó reformkor: napközben vörösmartyról írtam egy cikket.

és híres nemtelefonáló vagyok, de ma egy turizmusban dolgozó kollégámmal több mint egy órán át értekeztem telefonon, ilyen jól telefonbeszélgetés már régen esett, persze váltottunk egy kis világot vele is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr571807373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása