HTML

Friss topikok

2009.07.18. 16:10 B à la Brown

Hülye utikönyvek

az előző posztban az olaszország könyvek balfszsgáról értekeztem. nos, folytatva a sort, a már említett lecco városát egyik sem ajánlja. szerintem beléndeket ettek az írói, s elment a maradék józan eszük. én egy 1960-as ff fotót láttam leccóról, akkor döntöttem el, hogy…

Címkék: lecco

2009.07.18. 16:06 B à la Brown

Mediterrán ligetek

amikor nem a hegyekben, 1300-1700 között túráztunk, és nem a tóparti falvakat jártuk, akkor a kettő közötti sávban, mediterrán ligetekben túrázgattunk, olivaligetekben, kabócák dalát hallgatva, s rá-rápillantva a cómói-tóra. (apropó: nem szabad hinni egyetlen magyarul…

Címkék: vezio

2009.07.18. 16:00 B à la Brown

Varenna, Belaggio, Bellano, Mandello del Lario, Lierna

vannak helyek, amelyek. na. értitek. jók. a címben felsoroltak közül az összes tóparti helyet becsámborogtuk, sőt még többet is, fiumelattét a címből kihagytam. de az összes közül varenna a legtutibb. vízparti, fantasztikus hangulatú, van egy vár a tetején, olivaligetek, hegyek,…

Címkék: varenna

2009.07.18. 15:54 B à la Brown

A Comoi-tó

öt napig jártuk a cómói-tó környéki hegyeket, de természetesen hajóztunk is a tavon. na jah, persze hogy szép volt.

2009.07.18. 15:51 B à la Brown

A jegyesek hegye: Resegone

a lecco környéki hegyek egyik legszebbike a fűrészesnek is nevezett resegone, mely hegyen manzoni világhírű regénye, a jegyesek játszódik. (a világhírről mondjuk annyit, hogy nem találkoztam még emberrel, aki olvasta volna, viszont meglepetésemre itthon a házikönyvtárban…

Címkék: resegone

2009.07.18. 12:20 B à la Brown

Az eszményi város (Lecco)

tópart, hegy, campanile, kávézók, sétálóutca, élhetőség, turistanélküliség - ezek jellemzik lecco városát, melyről hál istennek a turista-köztudat még nem sokat tud. pedig eszményi város, az alpok itt találkozik a mediterránummal, hegy a vízzel... a tíz nap utazás után ez…

2009.07.18. 12:16 B à la Brown

Az eszményi reggelizőhely (Abbadia Lariana)

az alábbi kép a lecco városától északra lévő abbadia lariana nevű kis faluban készült, ezt tettük meg az első 5 napban székhelyül. lehet irigykedni, hogy minden nap a comoi-tó partján, a képen látható fák alatt ülve reggeliztünk és vacsoráztunk. eszményi hely :) de azért…

Címkék: abbadia lariana

2009.07.18. 12:05 B à la Brown

BUD-BGY Budapest - Bergamo (Milano) repülőút

szóval szerda (július 8) reggel hatkor felszállt a gépünk ferihegyről, s a pilóta közlése szerint tata, fertőszentmiklós, graz, bolzano útvonalon elrepültünk a havas csúcsokkal ékített alpok felett az északolasz bergamo városába, s innen megkezdtük tíznapos…