HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2010.01.13. 23:53 B à la Brown

Nekem Pécs a főváros

kekeckedtem és kritizáltam, barátommal elemeztük sokat, mi vacak pécsben. hétfőn meg csak hallgattam a sok okost, akik elemezték a megnyitót.

hétfő óta ezért szurkolok pécsnek. nem érdekel a politika. három napig ideges voltam, le is tiltottam magam, hogy ne írjak indulatból. most sem teszem, hajrá pécs. ennyi.

hétfőn egyébként ilyen hangulatú volt a város:

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr171670938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaryLue 2010.01.15. 09:32:51

Hát Tanár Úr, ez a Mókuci Sexcenter feldobta a napom a nagy tanulás közepette! :D
Köszönöm szépen!!!!
Tanár Úrnak van érzéke, hogy megtalálja a legjobb arcát Pécsnek;)!

bruce59 2010.01.15. 09:56:21

Örömmel látom, Te is felfedezted Mókucit!!!!
Hajrá Pécs, hajrá Mókuci!!!!

2010.05.03. 10:16:18

Bizony. A jó ég tudja, hogy kocsival hányszor nyargaltunk el mellette az évek során, azonban nekem is csak nemrég tűnt fel. Azóta megöl a kíváncsiság, hogy vajon mi lehet ott! :)
süti beállítások módosítása