HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2010.03.23. 18:20 B à la Brown

A kék hold völgye

vizler bandinak ajánlottam a kék holdat. én hétfőn olvastam: megtartottam reggeli órámat, aztán délelőtt tízkor bevackoltam, elő a könyvet, és azt vettem észre hogy délután fél öt lett hirtelen.

james hilton könyve szerintem tetszene neki. amúgy meg sok embernek kötelezővé lehetne tenni:) nem az ökovonulat (1930-ban íródott), de olyan dolgokról ír, amit néha meg lehetne szívlelni. például mértékletesség. mértékletesség mindenben. (tessék ezen gondolkodni, érdekes paradoxonok jöhetnek ki - vagy: kijön egy élhető és élvezhető élet :D. na nem osztom az észt, mert nekem is kevés van. tessék olvasni, higgyük el biztos megvan valakinek, kérdezzünk rá véletlenszerűen. :))

Szólj hozzá!

Címkék: james hilton a kék hold völgye vizler


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr641863047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása