HTML

Friss topikok

2009.08.02. 21:55 B à la Brown

"Kipincéreltem"

"kipincéreltem" - ezt a szót használta boldizsár fiam, amikor a congeria panzió éttermében kihozta nekünk tányéron a tortát. ez a torta már a negyedik fogás volt, s kedves meglepetés a panzió új gazdáitól, akik tánctanár hugom fiának rendelték. ferkó ma volt 3 éves…

2009.08.02. 21:49 B à la Brown

Új szökőkút Balatonfüreden

kedves helyeim közé tartozik balatonfüreden a móló és a tagore sétány környéke. táncosként rengetegszer felléptem itt a móló melletti színpadon. ma meglapve vettem észre, hogy a mólószínpadot lebontották, s helyette egy szökőkutat építettek. mindenki itt örömködik a…

Címkék: balatonfüred szökőkút

2009.08.02. 21:45 B à la Brown

"A mindig szép Balaton"

cholnoky jenő könyvét, A mindig szép Balatont hoztam el balatoni csámborgásomra. soxor olvasok cholnokyt, és sokszor túrázok azon a vidéken, amelyet ő is szeretett: a balatoni riviérán. ez almáditól tart akaliig, kedvenc részem belőle pedig alsóörs, almádi és füred vidéke. no…

Szólj hozzá!

Címkék: balatonfüred balatonarács koloska lóczy barlang

2009.08.01. 19:48 B à la Brown

Reformkori hangulat Alsóörsön

vörös macsék után reformkori ruhába öltözött hagyományőrzők jöttek alsóörsre, de ők már nem hozzánk, hanem az endrődi-parkban avattak egy szobrot. a vörös-homokkőbe faragott mellszobor simon l. dániel alkotása, és mihálkovics tivadart, az alsóörsi fürdőtelep…

Szólj hozzá!

Címkék: alsóörs szoboravató mihálkovics tivadar

2009.08.01. 19:41 B à la Brown

Vörös macs hedonista fagyizása

vörös macs hedonista módon két fagyit is nyal :) a kép ma (szombaton) készült az alsóörsi strandon, ahol bő fél napot töltöttünk nagyon kedves barátainkkal, vörös maccsal és kedvesével. imádjuk őket:)

2009.08.01. 01:31 B à la Brown

Sms Mallorcáról

ébred az ember évára a híradóval, s reggel ilyet hall, hogyaszongya: "csütörtökön felrobbant egy autó egy csendőrlaktanya előtt csütörtök kora délután a Palma Nova nevű városban Mallorcán - közölte a spanyol rendőrség, amely szerint a detonációban legalább két…

2009.08.01. 01:21 B à la Brown

Veszprém, betévedősen

van egy szövegem, munkacíme a "vótam", abban dokumentarista állatként fel tudom sorolni, mikor és hol, milyen városban és mit és hányszor és kit és kivel. :) veszprémben nagyon sokszor jártam, megkímélek mindenkit ezek felsorolásától. igazából jó rájönni arra, ha az…

Címkék: veszprém

2009.08.01. 01:14 B à la Brown

"Csak a széltől részeg"

"Mit tegyen egy vándor,Az út neki az élet,Folyton menni akar,Csak a széltõl részeg".  HBB - ez a négy sor járt a fejemben, mikor péntek reggel szokásunkhoz híven nem bírtunk seggünkön ülni, s újra elindultunk, menni a hegyre, sétálni az erdőbe, kilátóban széltől…

1 komment

Címkék: veszprém csatár hegy

2009.08.01. 01:07 B à la Brown

Évára ébredni

a héten minden reggel évára ébredtünk.

2009.07.31. 07:53 B à la Brown

Balaton

firkálok itten a netre, hogy velencei-tó, meg zirc, de a kirándulások után csobbanás is volt, meg kajakozás, meg lángostejfel, na jah, meg közben meló ezerrel, de élvezni kell a vizet, meg a zenét is. mai zeneajánló: kaukázus balaton című száma."Valóság az egészfélkész…

Címkék: balaton alsó

2009.07.31. 07:42 B à la Brown

Zirci kiruccanás

bakonybélben üdülnek barátaink, mi alsóörsön, így az egyik közös találkozási pont zirc városa volt, ott töltöttük a csütörtök délelőttöt. megnéztük a ciszterci apátságot, a bakonyi természettudományi múzeumot (ott egy mammutcsontvázat is, lásd jégkorszak 3),…

Szólj hozzá!

Címkék: bakony zirc reguly antal

2009.07.31. 07:37 B à la Brown

Körbe a Velencei-tavon

a kedd kemény volt, hajnal öttől képeket töltöttem egy szájtra, majd egész napos fotózásra indultunk monával, körbe a velencei-tavon. az útvonalunk: dinnyés-agárd-gárdony-kápolnásnyék-velence-sukoró-pákozd volt. jártunk a bence-hegyen és a mészeg-hegyen is, meg két…

Szólj hozzá!

Címkék: velencei tó gárdony agárd vörösmarty pákozd sukoró kápolnásnyék bence hegy

2009.07.28. 06:01 B à la Brown

Pákozdi ingókövek (Velencei-hegység)

a hétfői nap második túrája is a velencei-hegységbe vezetett. mint arra két kommentelő (gabesas és jjpjj) is gyorsan rájött a "Mennyire ismered Magyarországot?" posztban. és nagyon közel is jártak a megfejtéshez, de sajnos még enyém a galagonya (ma estig még…

Szólj hozzá!

Címkék: velencei hegység pákozd ingókő pogány kő gránit tanösvény

2009.07.28. 05:53 B à la Brown

Molla Szadik sírja

zarándoklatot tettem tegnap velencébe, molla szadik sírjához. mivel sokan nem tudják ki ő, nézzük pár sorban hogy kiről is van szó: "a világszerte ismert magyar Kelet-kutató, nyelvtudós és író, Vámbéry Ármin keleti utazásából, az Aral-tó mellől Magyarországra hozott…

Címkék: velence molla szadik

2009.07.27. 20:26 B à la Brown

Mennyire ismered Magyarországot?

ma egy olyan falu olyan hegyére túráztam, ahová eddig még nem, pedig elég sok zugát ösmerem az országnak. szóval ma egy nagyon kicsi, de annál hangulatosabb sziklaszorosban jártam. ha valaki elküldi nekem kommentben a falu nevét, ahol a képen látható sziklaszoros van, annak…

3 komment

2009.07.27. 20:22 B à la Brown

Petránál Pesten

akik ismernek, tudják, hogy ha nem nagyon muszáj nem teszem be a lábam butapestre. most a szugló utcában be kellett szerezzek egy wales térképet (jövő héten oda repülünk), de a legfőbb indok az volt, hogy npo barátnőnk új albérletbe költözött, s be kellett kávézzuk az új…