HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2008.12.05. 20:55 B à la Brown

Esős péntek

esett az eső sokat, de szép volt így is egercity; reggel gyerekek óvoda-iskola kiszórva, aztán kávé-kóla-cigi a görögben, majd a megébredés után fotóztam borulást, vettem könyvet könyvesboltból földközitengerrőlszólósat, voltam bankban ahol bjudit szokásosan kedves és szép volt, átutaltunk némi pénzt, és még szaloncukrot is kaptam. örömteli nap volt, váltottam egy nagyadag svédkoronát is, kaptam két papíralapú képeslapot (teneriféről és pusztaszerről), igen, bár blogolok, de azért öreg hippiként szeretem még a papíralapú dolgokat is, de persze kaptam kedves méleket is, zajlott az esős péntek, kedves mélek, kedves postások, kedves bankosak, aztán cseteltem is, a nap legnagyobb részét azonban a főiskola B épületében, a 103-as teremben töltöttem, ahol természetesen nagyszerű órát tartottam elsőéves kommunikáció szakos levelezősöknek:)))) amikor kiléptem az épületből újra esett, esős péntek, nem is tudom mit akartam mondani, nincs tanulság, hacsak az nem, hogy szép decemberréjnben is eger. múltkor felmásztam az épület tetejére egy állvánnyal, onnan fotóztam a dobó tér irányába, ezt most csatolom ide, itt dolgoztam egész nap, na.

Szólj hozzá!

Címkék: utca egészségház


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr81806547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása