HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.10.12. 23:22 B à la Brown

La Biennale di Venezia

szóval amíg én eger, addig barátnőnk velencében (én ötletem volt, hogy ne vonatozzon, ha már 3000 forintért repülhet is). szóval hogy a blogolvasók ne unatkozzanak, ma kaptam jópár képet npo-tól, a velencei biennáléról, szóval amíg én itthon, addig mások azért csámborognak (csak múlt szerdán például, minimum 3 ismerősöm repült: egy pár párizsba, egy pár londonba, a két csaj pedig velencébe). szóval velence, biennálé, az egyik képen jóféle kávé de ugyanazon a képen figyeljük meg kkati kivillanó vállát is, két képen oranzsban npo, ilyenek.

Szólj hozzá!

Címkék: venezia velencei biennálé


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr991446472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása