HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2008.12.10. 20:09 B à la Brown

Üdvözlet az Alpokból

délután kaptam egy képet, egy barátnőnk ausztriában él, onnan küldte üdvözletét nekünk svédországba, ilyen a szobájukból a kilátás a mai napon:) egyébként félelmetesen jó dolog a necc, itt védországban még a bunkeralagsorban is folyik a wifi, szóval be vagyunk hálózva. említettem hogy éjjel berlini barátnőnkkel cseteltem, de délelőtt egy párizsban élő barátnőnk is ránkcsetelt, hogy mit csinálunk stockholmban?:))) országos napilapnál dolgozó barátnőnk azt írta, hogy "olvasta a blogot és próbál nem irigykedni". :) szóval jó hely stockholm, de például nem kaptam ma nobel-díjat, sőt még hó sincs, azért ez megbocsáthatatlan, szeretem a havat, legfőképp azért jöttünk ide... és sehol sem lehet dohányozni, egyetlen egy kávézóban sem. szóval nem irigykedni:)) amúgy ha már nincs hó, legalább mikulásmust van:) és vettünk két üveg glöggöt is, ha már nils horgerson, legyen kövér:)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr93815727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása