HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2008.12.22. 12:21 B à la Brown

Budapest Parádé

van egy mátrai falu, parád, amely mostanában nagyon terjeszkedik, hozzácsatolták budapestet közigazgatásilag, így most már Budapest Parádé:)))))))) e kellemetes szóviccet csak azért meséltem el, mert bár szombaton délelőtt dolgoztam (vizsgáztattam), délután vásároltam, este mégis olyan rosszul voltam, hogy 8-kor már aludtam, szóval szombat este még mindig betegség blues volt, viszont vasárnap! vasárnap elindultunk egy kis hegyi levegőt szívni, így kötöttünk ki parádon. voltunk nagymamalátogatóban is a parádfürdői kórházban, az alábbi képet pedig a parádi templom előtt készítettem. feleségemnek parádi kolléganőjéhez, kissackóhoz már nem ugrottunk be, pedig régen kávéztunk már:) szóval a blogon keresztül üdv parádról sackónak parádra. és nem elfelejteni: budapest parádéééééé:))))))))

Szólj hozzá!

Címkék: mátra parád sackó


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr91836488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása