HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.01.13. 23:31 B à la Brown

Zsótér Sándor újra Egerben rendez

a part magazinban októberben pár sort írtam zsótér sándor első egri rendezéséről (http://www.partmagazin.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=794&Itemid=29), meg néhány fotót is mellékeltem hozzá. a velencei kalmár után most zsótér újra egerben rendez, méghozzá raymond chandler elkéstél, terry! című bűnügyi történetét. ma kaptam egy mélt egy egri színésznőtől, hogy a darab bemutatója január 23-án lesz, s előtte a főpróbára meghívott. szóval jövő héten újra színházJ

ezt a zsó-térképet (zsótér-képet) egyébként 2008. szeptember 25-én készítettem, mellette járó zsuzsa nevetJ

 

Szólj hozzá!

Címkék: eger zsótér sándor járó zsuzsa gárdonyi színház partmagazin


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr82876135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása