HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.01.28. 18:21 B à la Brown

19-re lapot húzni

19-re lapot húzni - ez volt a témája ma reggeli kávézásunknak barátommal, és jogos észérveket sorakoztatott fel egy leendő tervemmel kapcsolatban. pár napon belül ő már a második, aki ezt mondja - hogy mit, nem árulhatom el, ugye nincs sajtószabadság a nyilvános naplóírásban.:)))) 

 a másik témánk épp ez volt: a blog. ő már a harmadik közeli ember eszter és francseszka után, aki szerint nem nagyon van sava-borsa blogomnak. jogos a kritika, továbbra sem tudom, hogy mi ez, énnapló (ahhoz nem elég intim), utazásaim nagyképű dicsőségfala, unalmas ittvoltam-ottvoltam felsorolása (ráadásul ehhez még túl rövid is), vagy olykor hírekbe is átcsapó valami. nem tudom, egyik sem és mind. valami öszvérség, amit muszáj írnom, meg szeretem is. mindazonáltal gavrillo barátom szavait szeretném idézni, aki szerint jó ez, nem kell várni tőle semmit, ecsetvonások csak. aztán vagy lesz egyszer festmény, vagy valami:)

 

 

1 komment

Címkék: 19 görög kávézó


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr65908725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bandiblog 2009.01.31. 11:01:16

Szerintem ne aggodj egy percet se, jo kis blog ez. En legalabbis ide-ide klittyolok neha, de szerintem ezzel nem vagyok egyedul.
Kulonben meg a blog amugy is egy naplo, tehat elsosorban magadnak csinalod, nem< Es tetszik?:)
süti beállítások módosítása