HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.01.31. 09:33 B à la Brown

Supertramp - Bonsoir Paris!

van egy brit progresszív rockbanda, a supertramp. bölcsész-csámborgó-egyetemista koromban úgy fordítottam magamnak az együttes nevét, hogy "különösen megerőltető gyalogtúra", egyrészt ezt is jelenti kábé, másrészt meg csavargót, csámborgót. az egyik széthallgatott kazettájukon egy koncertfelvételük úgy kezdődik, hogy bonsoir paris... nos, nemsoká én is azt mondom, hogy bonsoir paris, repülök ugyanis a hétvégén párizsba, magyar nevén szajnaszentmihály-felsőre. egy szál kishátizsákkal meg fotogéppel, úgyhogy laptopot sem viszek, így bejegyzések és képek csak az út után:)

addig is egy zenei csemege, a supertramp párizsi koncertje, 1979-ből:

https://www.youtube.com/watch?v=5EDJvtjIRCE

 

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr93913796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bee1005 2009.02.01. 23:48:55

"továbbra sem tudom, hogy mi ez, énnapló (ahhoz nem elég intim), utazásaim nagyképű dicsőségfala, unalmas ittvoltam-ottvoltam felsorolása (ráadásul ehhez még túl rövid is), vagy olykor hírekbe is átcsapó valami. nem tudom, egyik sem és mind. valami öszvérség, amit muszáj írnom, meg szeretem is."

Szerintem ez a fajta tartalom-, illetve műfajömlesztés-vegyítés csak érdekesebbé teszi ezt a blogot. Személyes, mégis mindenkihez szól. Komplett magazint kapunk, érdekesebb hírekkel, tudósításokkal, programajánlókkal, kulturális rovattal, undzóvájter. ;) Én például éppen azért nem vagyok képes egyetlen webnaplót sem huzamosabb ideig figyelemmel kísérni, mert a többségük egy idő után monotonná, egyoldalúvá válik. Itt nem áll fenn ennek a veszélye - ez az öszvériromány JÓ! :)

B à la Brown 2009.03.06. 16:17:33

köszönöm, és kéretik szólni, ha szerinted is kezdene monotonná válni.
süti beállítások módosítása