HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.03.03. 00:15 B à la Brown

Szépségkirálynő a turizmusmarketingről - Magony Szilvia Egerben

miss balaton, meg füredi anna-bál szépe is volt, meg 2006-ban ő volt a miss tourismus world hungary, meg 2003-tól a Magyar Turizmus Zrt. – Itthon otthon van programajánló szerkesztőműsorvezetője az m1-en. idegenforgalmi földrajzot is tanít, szóval rokonlelkek vagyunk, így ma a tanítás után gondoltam meghallgatom egy előadását a turizmusmarketingről. pláne hogy helybe jött, az egri főiskola egészségház utcai B épületébe. szóval ma fotóztam magony szilviát, ahogy turisztikai országmárkákról meg hasonlókról beszélt. borzasztóan érdekelt a téma, egész jól is beszélt a csaj, az persze más kérdés hogy én nem nagyon tudok azonosulni a zrt. irányvonalával, sok az össze-vissza döntés is a cégnél, na de hát majd javulnak:)

az első képet nem én fotóztam, azt egy egész különleges honlapról www.magonyszilvia.hu szedtem le, a többi kép viszont egerben készült, ahogy magony szilvi a csámborgás marketingjéről értekezik az egri fősulisoknak, na meg a licitésvéseknek, tominak és zsófinak nyilatkozik:)

 

 

2 komment

Címkék: miss balaton magony szilvia turizmusmarketing


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr32976690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NickelADeón 2009.03.03. 08:38:58

Semmi természetes nincs benne. Szegény Cz. Anettet is szörnyű látni, mire kényszerül. Az a mosoly... Brrr... Pedig természetesen milyen szép. Biztos ez a csaj is.

B à la Brown 2009.03.06. 16:14:00

na ja, nehéz eldönteni, hogy hol a természetesség határa:))
süti beállítások módosítása