HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.04.08. 00:12 B à la Brown

Krétasziklák

"- a festmény helyén voltál? - naná. azért akartam odamenni. azt megnézni + ugyanonnan lenézni. krétasziklák rügen szigetén. gondoltam rátok." -- tegnap este cseteltem ezt, egyik barátnőnk rügen szigetén járt múlt pénteken.

csámborgó a blog címe, ezért erről írni kellett, ha már én az elmúlt pár hétben (pestet, bükköt, mátrát leszámítva) csámborgásmentes életmódra tértem át :( szóval rendhagyó módon blogomban egy festmény, rügen szigetéről:

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: rügen krétasziklák


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr131052984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása