HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.05.21. 14:02 B à la Brown

Máté Bencével madárlesen

nem vagyok az az egyhelyben ülős típus, ehhez kapcsolódóan dúdolok egy kis suhancost: "Nem úgy fut az út sem, mintha tudná merre menne/ Nem úgy ülök én sem, mintha alattam fotel lenne." szóval alattam épp nincs soxor fotel, leginkább kávézóban tudok néha hosszabban üldögélni, ha előtte vagy utána jól kifáradok mint a gyerekek. mondjuk ez elég puruttya bevezető volt ahhoz, hogy sosem horgásztam, mert inkább körbejártam helyette a tavat, vagy csónakáztam vagy fürödtem:) ugyanígy nem tudtam, s nem is tudok órákon át madarakra objektívvel várni. egy barátom már napokat tud lessátorban eltölteni, csodálom is agyalágyultságáért. én max egy órát bírtam máté bence lessátrában pusztaszeren, mert igen, a csongád megye természeti szépségeit bemutató study-touron hozzá is eljutottunk, és tomas kölcsönadta az objektívjét is, de azt a madárfotót most azért sem publikálom, majd egyszer:))) ellenben álljon itt egy fotó máté bencéről, meg a nemtudom kijéről (barátnő?) meg a lessátrikról:

(a híres természetfotós,  a 23 éves Máté Bencét (www.matebence.hu) 2005-ben Európában az Év madárfotósának választották, 2006-tól pedig vállalkozóként madárfotós turizmus szervezéséből él, és professzionális madárfotós-lesek tervezésével és kivitelezésével foglalkozik. Mi a Tömörkényi-erdő szélén, a Dong-ér csatorna partján álló tanyája közelében látható madárleseiből próbáltunk elcsípni egy-egy szép madárfotót.)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr141135440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exilis 2009.05.25. 09:49:44

Szuper a blog! Fel is vettem a kedvencekbe!

B à la Brown 2009.05.25. 19:02:47

Örülök neki és köszönöm!
süti beállítások módosítása