HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.05.30. 20:50 B à la Brown

A 11.K osztálykirándulása Szegedre

csámborgásra, konkrétan egy osztálykirándulásra hívták feleségem a gárdonyis 11.k-sok. ez egy tökjófej osztály, tavaly halloween-kor én is találkoztam velük, értelmes srácok és csajok, meg érdeklődőek is. s mivel feleségem szegeden élt öt évet, őt kérték kísérőtanárnak, idegenvezetőnek, miegymás. kis közöm nekem is van a programhoz, cseppentő ópusztaszeri lovastanyáját én javasoltam:) szóval 3 napig én szakdolgozatjavítás közben szorítottam, hogy jól sikerüljön a kirándulás.

nos, jól sikerült, a 11.k hazaért: csütörtökön jártak kiskunfélegyházán a kiskun múzeumban, szélmalomnézőben, pénteken egész napos városnézés szegeden halléevéssel egybekötve, sőt még a dóm tornyába is feljutottak, ahová nekem öt évnyi szegedi életem során nem sikerült. voltak a móra múzeumban is, ma pedig hazafelé ópusztaszeren lovagoltak egy nagyot. álljon itt néhány kép az osztálykirándulásról (mona fotói)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr561153795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása