HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.08.25. 17:26 B à la Brown

Nagy-Eged hegy (536 m)

hajnali 3-ig dolgozgattam, s három óra alvás után tudatosult bennem, hogy mivel monának értekezletre kell menni, én leszek most a két gyerkőccel. ez azt jelentette, hogy alvás helyett más programot kellett kitaláljak délelőttre. ha kedd, akkor eged. gondoltam egyet, s felszaladtam velük az eged-hegyre, nem szemből, hanem hátulról a tiba-kút felől kényelmesen. nagyon kellemes túra volt, mutattam a gyerekeknek, hogy anyucika is ott van most a gimnáziumban:) naszóval nem is rossz az friss levegőn, napsütésben sziklán ülni, s elgondolkodni azon hogy alant a városban dolgoznak az emberek:)))

Szólj hozzá!

Címkék: nagy eged eged eger hegye 536 m tiba kút


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr811337686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása