HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.08.30. 14:49 B à la Brown

Anyeginék Egerben

péntek este egy barátomhoz látogatott két butapesti barátja, nos, kiugrottak egyet borozni hozzánk, beszélgetés anyegintől kezdve mindenről, meg hogy lehet e 21-re 29-et húzni, passzol-e a latinhoz a germán. ja, és persze borgőzösen nekik is elmondtam hogy mi a véleményem az ország fővárosáról. született pestiekként nem tiltakoztak és nem védekeztek. pedig még azt is mondtam nekik, hogy persze van olyan dolog, amit én is csak pesten tudok elintézni, speciális wales téérképet például csak ott tudtam venni. erre mondtam anyeginéknek, hogy "butapestet használni kell, mint egy rossz kurvát" - ez a mondat aztán szerfelett tetszett nekik, és megígértették velem, hogy kiteszem a blogba. nos, kinn van:)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr361348561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása