HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.10.28. 23:22 B à la Brown

Fontana di Trevi, Róma

"Üdvözlöm La Fontana di Trevi-t és a kedvencemet a Michelangelo-s Pietát, gimis koromban miatta vesztem el, mert leragadtam a gyönyörűségtől, a csoport meg továbbment :)" - ezt egy csaj írta emilben, és át is adtam, sőt azóta küldtem neki trevikutas képeket. itt van még néhány kép. Arról, hogy én hogy viszonyulok a Trevi-kúthoz meg Rómához, arról majd egy másik posztban. Demégsem. igazából minden nagyon szép volt, meg mindenhol jól tudom érezni magam, eccerű gyerek vagyok, de a Trevi kút sokadjára sem nyűgözött le, meg Rómában is vagy harmadjára voltam, tökjóóó volt, de nem vágyom vissza. egy trevi kutas fotómmal azonban fel tudtam vidítani picit egy lányt, ezt írta vissza a képre: "ez volt az egyetlen jó dolog a mai napon....köszönet érte"

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr31482754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása