HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2010.02.28. 11:56 B à la Brown

Memento 1945-1956, Újbuda

bolondnak bolond a szerencséje, idiótának még nagyobb. amikor csütörtök délután leparkoltam a kocsimat újbudán, észrevettem egy szobrot pár méterre, le is fotóztam. aztán pár óra múlva sötétben kerestem kocsimat, és pont megemlékezés zajlott itt.

"Az Országgyűlés 2000. június 13-án elfogadott határozata értelmében minden év február 25-én tartják A KOMMUNIZMUS ÁLDOZATAINAK EMLÉKNAPJÁt. 1947. február 25-én Kovács Bélát, a Független Kisgazdapárt főtitkárát a megszálló szovjet katonai hatóságok jogtalanul letartóztatták és a Szovjetunióba hurcolták, ahol nyolc évet töltött fogságban."

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: újbuda


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr521796673

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi úgyis beszavazzuk Molnár Gyulát 2010.03.10. 19:28:23

Újbudát ellepték a nem kampányoló Fidesz plakátjai. Guzmicás egy választókerület ez Viktoréknak. Nem elég, hogy az MSZP Molnár Gyulát, a polgármestert indítja, de még jelöltet is kelet váltani. Először Orbán Anita indult volna itt (nincs semmiféle rok...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása