HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.02.21. 08:30 B à la Brown

Rinocérosz Egerben

rinocérosz. erről mindig egy avantgard cseh együttes, a berepülni tilos jut eszembe, kik egy olyan orrszarvúról énekelnek, amillyet a boltokban nem lehet látni. néha én is szoktam magamban dúdolni a dalt csehül, de csak fonetikusan tudom, gimnazista koromban tanultam (original medvegya, tusim znacski grizzli, kupíl szam sze noszoroszce, original noszoroszce, co ne vígyís ophode). valahogy így. jó hogy a blogon nem hallani a hangom.

node nem ez a rinocérosz, hanem egy kassai érkezett tegnap egerbe, és ennek a kiállításnak a megnyitójára voltam hivatalos péntek este a zsinagóga galériába. sok sajtós volt az eseményen, én is elküldtem ahírt az új szó szlovákiai napilapnak:

A kassai Kelet-Szlovákiai Múzeum  Dürer-gyűjteménye, a német reneszánsz egyik legjelentősebb művészének és kortársainak mintegy száz alkotása látható szombattól az egri Zsinagóga Galériában. A kiállítást Habis László, Eger polgármestere, Filipkó József, a Kassai Városi Tanács tagja, dr. Pollák Róbert a Kelet-szlovákiai Múzeum igazgatója és dr. Marosi Ernő akadémikus nyitotta meg. A pénteki egri kiállításmegnyitón részt vett még Milán Biáth, a Kassa Megyei Önkormányzat múzeumokért felelős referense és Ivan Havlice, a Kelet-szlovákiai Múzeum Művészettörténeti Osztály vezetője, a kiállítás kurátora is. A kassai Dürer-anyag május 10-ig lesz látható Egerben.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kassa dürer rinocérosz dürer egerben zsinagóga galéria


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr30956032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása