HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2010.03.28. 12:32 B à la Brown

Kaposvári séta

miután kimorogtam magam kora reggel szigetvárott, elmentem kaposvárra. ha a keresztülutazás számít, akkor már voltam egyszer (2006), de valahogy számomra ez a legfélreesőbb magyar város, soha nem esett útba, most direkt oda készültem egy városnéző sétára. jah, kaposvárról rengeteget hallottam gyerekkoromban, édesapám ugyanis itt volt katona:)

Szólj hozzá!

Címkék: kaposvár


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr651874580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása