HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.02.27. 12:07 B à la Brown

Bia néni, avagy mért nincs óvónők szépségversenye?

hat nap ágyban fekvés után ma kikeltem magamból meg az ágyból is, de megérte. fiamat vittem ovodába, s betegségemre csak gyógyír volt, hogy reggel egy tündér fogadta kócos gyerkőcömet. szerencsém volt egyébként eddig, az egri deák ferenc úti oviban lányomnak és fiamnak is jó óvónői voltak-vannak, zsuzsa néni például egy tünemény. pár hete, hónapja aztán van egy új ovónő is, bia néni, akinek van tetkója meg húzott szemöldöke, s emellett iszonyatosan kedves is, indulhatna óvónők szépségversenyén, ha lenne ilyen. tényleg, miért nincs?:)))) a képen ma reggel elsőként érkező fiam és bia néni látható, megörökítettem tehát a munkanap kezdetét:)

 

 

2 komment

Címkék: bia néni


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr11969465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ritarozi · http://rozalrigolyai.freeblog.hu 2009.02.28. 14:05:43

Én egészen eddig azt hittem, hogy Diának hívják a gyermekeink új óvónőjét. Tutira Bia? (gutivoltam)

B à la Brown 2009.03.06. 16:12:13

:) azt hittem eddig, hogy igen, újságíróként kétszer is megkérdeztem a nevét, de zsuzsa szombaton azt mondta, hogy tuti hogy DIA... :))
süti beállítások módosítása