HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.06.10. 20:47 B à la Brown

Juhász Árpád Egerben

borbálával fagyiztam a sárvári cukrászda előtt, mikor jött heni. barnusnak indult könyvet venni, én meg borbála lányommal indultam a könyvtárba, könyvet venni, dedikáltatni, meg író-olvasó találkozóra. juhász árpád jött egerbe, a kék bolygó vándora. gyerekkorom óta falom a könyveit, kubassek jános és balázs dénes mellett neki köszönhetem, hogy már 12 éves koromban tudtam, mit akarok csinálni és mi akarok lenni.

nyolc éves lányom is el akart jönni meghallgatni árpi bácsit, bár borbála még nem tudja pontosan, illetve hezitál, hogy táncművész legyen vagy túravezető. :)))

mindazonáltal borbála lekokettált juhász árpáddal, elbeszélgettek arról, hol törte el a kezét, ki hány országban járt (juhász árpád 99, barna borbála 14), s végül borbálának dedikálta a kék bolygó vándorát...

az író-olvasó találkozót egyébként pozder péter vezette a megyei könyvtár olvasótermében, teltház előtt.

 

Szólj hozzá!

Címkék: eger megyei könyvtár juhász árpád kék bolygó vándora


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr891177553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása