HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2008.12.24. 20:09 B à la Brown

Pingvin karácsonyra, i-gotU

miért pont pingvin?:) nem tudom. de persze, tudom: persze hogy kaukázus szám a pingvin, sokmindenről szól, szeretem ahogy kardoshorváth gitározza (lásd https://www.youtube.com/watch?v=cCPcVi6QpnY). a pingvin meg, mint képeslapfigura is bekúszott idén karácsonyra, igen kedves barátaimtól. doyen, mellik, fogarasy, juca,  pajkos, franci, gabesas, stokk és persze baska írta alá azt a pingvines képeslapot, amit egy olyan eszközhöz mellékeltek, amiről már régóta ha nem is álmodoztam, de legaláébbis filozofáltam. eltalálták, így működik az agyam, egy i-gotU útvonalrögzítőt kaptam tőlük, GPS- mely a fotóimat térképre rögzíti, nagyon leegyszerűsítve. köszönöm nektek csámborgó pajtásaim!!! megyünk még együtt, talán egyszer pingvint nézni is:))) és most akkor idézzük megint a kaukázust, ha már saját jó szövegem nincs a pingvinről:

"Sok mindent kérhetnék, én azt kérem
Ne olvadjon el a jég lent Délen
Sok mindent kérhetnék, én azt kérem
Ne olvadjon el...

Szépen megoldottunk mindent
És ha a dolgunk végeztével
Kapjunk kövér pipát
Működik az álmunk
Bele kellett vágnunk
Különben hogy nézne ránk a világ?!

Az emberekben benne van az ösztön
Az istennek legalább előre köszönjön" ...


(az alábbi képen a barátaimtól kapott pingvines képeslap látható, alatta az aláírásokkal:)

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr19840326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása