HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.01.02. 21:17 B à la Brown

Ahol Babits szenvedett: Fogaras városa

előszilveszteri túraként székelyföldön sem tudtunk a fenekünkön ülni, s december 29-én nekiindultunk a déli-kárpátoknak, a fogarasi-havasoknak. annak északi előterében fekszik fogaras városa, babits itt szenvedett, irodalomból ennyit jegyeztem meg, meg hogy fogaras város képviselője volt mikszáth kálmán, a jó palóc. én jó palócként nem nagyon szenvedtem itt semmi mástól, csak a kattingatási kényszertől, így a mínusz huszat döngető hőmérsékleten azért csak megörökítettem a szép téglavárat. alább mellékelek mégegy ugyancsak saját fotót, amit még hat évvel ezelőtt, 2002 nyarán kattintottam.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr12854109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása