HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.01.18. 20:43 B à la Brown

Sztrapacska Répáshután

a bükk közepén van egy eldugott falu, többször tanyáztam már itt őszidőben, s tudtam hogy van egy kellemes fogadója, a vadász. négyfős csapatunk betért hát ide egy étekre, gábor és kriszti (a képen) sztrapacskát evett, én és mona meg faszénégetőt vettünk (háromféle hús, szűzérme, csirkemell és bélszín pikánsan macokban kisütve), finom volt.

bátran ajánlom a helyet, nem fizettek érte (http://www.vadaszetterem.hu/), annyi kritika azért mindenképp engedtessék meg, hogy a honlap több mint egy éve nem frissült, és az árak már nem valósak:(

 

2 komment

Címkék: bükk répáshuta sztrapacska macok faszénégető vadász étterem


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr53886099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kelemenpeti 2009.01.20. 18:30:14

Halihó! Az étteremben én már sokszor ettem, és tényleg nagyon finom kajájuk van. Igazi "oldszkúl" szlovák hangulat, tisztességes adagok, miegyéb.

FARKASÉK 2009.01.26. 16:58:44

Hát még a káposztás bab! Életveszély:)!
süti beállítások módosítása