HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.01.27. 15:22 B à la Brown

A Város

sok városban jártam életemben. élni kevésben éltem. szülővárosomban megszülettem, de igazából 30 év alatt ha 3 éjszakát töltöttem ott. mégis mindig ez marad a városok városa, gyöngyös. amúgy ha most kellene kedvenc várost sorolnom, négyet mondanék. gyöngyös a szülővárosom, eger a szellemi szülővárosom, szeged érzelmi szülővárosom, sárospatak meg, nos, ott született meg az a bizonyos első millió:))))

szóval gyöngyös, furcsa dolog egerben élni és néha gyöngyösre menni. ez fordítva szokott lenni, fiatal gyöngyösiek tanulnak egerben, de egriek nem nagyon járnak gyöngyösre. na most mit akartam ezzel mondani? nem tudom:) csak azt hogy jól érzem magam gyöngyösön és egerben is. s bár a fogorvosnál jó volt (igen, jó!), meg jó volt, hogy beültem a gyöngyházban az amigo caféba, az kicsit rontott a hangulaton, hogy gyöngyöst ma éreztem a leglepukkantabbnak. az amigo mellett ott volt gyermekkorom kedvenc könyvtára, a gyöngyösi ferences kolostorban működő városi könyvtár, s már van helyette modernebb, mégis elszomorítóan elhanyagolt volt az épület. le is fotóztam, ...

 

Szólj hozzá!

Címkék: könyvtár gyöngyös amigo


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr9906293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása