HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.04.23. 19:57 B à la Brown

Költészet napja a Harlekinben

nagy gáspár tavaszbiztató című versét adta elő fiam a deák ferenc úti óvoda költészet napi megemlékezésén április 22-én a harlekin bábszínház színpadán. verset mondot boldizsár barátja, lukács dávid is, utassy józseftől a fagyűzőt. mivel én pont akkor órát tartottam a líceumban, a fotókat feleségem készítette:) egyébként ezen a pár órán több program is volt, kettőről is lemaradtam, amire egyébként el akartam menni, a critical massra tanszéki értekezlet miatt nem jutottam el, benedikt wells német író felolvasóestje idején pedig órát tartottam:(

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: nagy gáspár költészet napja barna boldizsár lukács dávid utassy józsef


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr141082657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása