HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.11.01. 14:45 B à la Brown

Római képek

jajj, nem akarok írni, annyit összehordtak már rómáról. sok-sok millió oldalt írtak a városról, amit kedves ismerőseim is olyannyira szeretnek. én sokadjára próbálok esélyt adni a városnak, de most sem élt vele:) akartak itt már kirabolni kétszer is, most a repülőmön kellett kerékcserét végrehajtani, mindig van valami izgalom. de rómát most sem szerettem meg. félreértés ne essék, nagyon jól éreztem magam, minden stimmelt, közérzetem, meg az idő is jó volt, de róma sokadjára sem ejtett rabul. feleségem, gyermekeim, meg szüleim először voltak rómában, ezért volt jó, hogy nekik megmutathattam. de róma nem az a város, ahová visszavágynék, nem az a város, ahol élnék. rómában egyébként még kávézni sem az igazi :)) - de komolyan.

 

Szólj hozzá!

Címkék: róma


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr481490883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása