HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2010.03.27. 06:38 B à la Brown

Annyit ettem mint Járai őrnagy

járai őrnagy a kisvárosban mindig evett. végváron-szigetváron jártamban én is beültem egy szerájba egy jó nagyot enni. a késő délután maradék részében pedig megnéztem a várat, zrínyi szobrát, ali pasa dzsámiját (az a fehér templom ott).

az éjszakát is egy szigetvári karavánszerájban töltöttem, vilmos császár apartman a neve, kellemes hely:

http://www.vilmoscsaszar.hu/index2.php?nyelv=magyar

Szólj hozzá!

Címkék: szigetvár zrínyi vilmos császár apartman


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr551872078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása